Herkese merhabalar arkadaşlar ,oğluşumu çok şükür kucağıma aldım bir hafta oluyor birde kızım var 3 yaşınfa,ikinci çocuğum hiç planlı değildi korunurken oldu. Bundan 10 yol önce babam öldüğünde panik atak hastalığına yakalanmıştım ,şimdi bu hastalık yoğun bir şekilde tekrarladı doktorumda ilaç verdi biraz kendime gelmem için böyle yaşayan ilaç kullanan bebeğini emzirmeyen oldu mu üzülüyorum emzirmediğim için ama o atakları yaşarsam hep kötü oluyorum