anonim384 İyi geceler sevgili annelerim. 4 hafta 1 günlük hamileyim ama 2-3 gündür kasıklarımda ağrı var normal mi korkuyorum bir şey olmasından
Busraa32 anonim384 benim de oluyordu ilk günler en fazla bir hafta kadar sürüyor adet ağrısı gibi kasılmalar oluyor sonra geçiyor
aybukee10 anonim384 merhaba doktorunuz normal mi dedi? Bende şuan 4 haftalık hamileyim aynı şekilde 2 gündür kasiklarim ağrıyor
Esmaaaaaaaaaaa anonim384 çok normal bende yeni hamileyim henüz 3. Haftanın içindeyiz 2 gündür çok şiddetli kasık ağrım vardı aynı regl gibi hatta regl de bacağıma vurmazdı ağrı 2 gündür kasığım belim bacaklarım sanki çok ağır iş yapmışım gibi ağrıyor normal içini ferah tut :)
bet01naz İlk haftalarda benimde çok oluyordu. Yerleşme ağrısı galiba. Birden bıçak saplanır gibi olurdu
anonim384 Busraa32 evet benimde öyle özellikle 2 gündür kasıklarıma sancı vuruyor ve hemen geçmiyor bir kaç gündürde beyaz akıntı var sürekli iç çamaşırı değiştirip hijyenime dikkat ediyorum ama akıntı hala devam ediyor doktor kontrolüne daha var endişelendim ister istemez
aybukee10 Esmaaaaaaaaaaa merhaba bende 4.haftalik hamileyim 2 gündür kasiklarimda agri var endişe duydum doktora salı gideceğim
Esmaaaaaaaaaaa aybukee10 tabikii muayene ol doktor içini daha çok rahatlatır ama ara ara bu sancıları hissedebilirsin çocuk büyüdükçe rahimde büyüyor ağrıya sebep bu oluyor annesi :) kanama olmadığı sürece korkma
aybukee10 Esmaaaaaaaaaaa daha dün öğrendim gebeliği 322 çıktı hcg en son adet 23 ağustos olmuştum. Sizin kac çıktı acaba doktor 2 gün sonra tekrar kan tahlili istedi ve kasık agrilarinizdan dolayı doktora gittiniz mi
Esmaaaaaaaaaaa aybukee10 bende yeni öğrendim regl tarihim 17 siydi , ilk 56.59 çıktı 37 saat sonra 95.96 ydi pazartesi vereceğim tekrar , hayır ben kendim sağlık personeliyim çalıştığım hastanedeki doktoruma danışmak için gitmiştim o söyledi