Yatan Dün adet olmam gerekiyordu ve olmadım heycandan test yaptım ve bişiy çıkmadı bugün 1 gün gecikme bitti saat 12 yi gecince 2gün gecikicek sizce test yapayımmı
Yatan beyazmelegim evet adetim düzenlidir ve 3 gün önceden göğüs agrım başlar ve şuan adet belirtim yok hiç
Mavideniz26 Eger varsa v geç dolenmeyse hemen cikmaz bir kac gun daha bekleyin adet olmazsanız test yapın bence
beyazmelegim Yatan geç döllenme olabilir o yüzden idrar testinde çıkmamış olabilir bir kaç gün daha bekleyin olmadı kan tahlili yaptırın daha kesin sonuç alırsınız
bbaa2805 Benim de adetim 2 gün gecikmişti ve öyle öğrenmiştim adet belirtilerim yoktu ve kasıklarım da baskı vardı inşallah güzel sonuçlar alırsınız 🌸🤲🏻
Yatan bbaa2805 iki gün önce çok fazla yürüdüm karnımın içi acımıştı merdiven çıkarken inşallah adet olmam dua edin hamile olayım 🥹
Srp37 ses3567 hayırlısı ne ise onu kolaylıkla nasip etsin rabbim en kötüsü belirsizlik ya tez canlı olan insanlar için beklemek çok zor