7 haftalık gebeyim . Lekelenme olduğu için acile gittim herhangi bir acil sorun olmadığını belirttiler. Benim kan grubunu sordular ehliyetim yanımda olmadığı için emin olamadım ama AR+ olduğımu hatırlıyorum dedim ama e nabızda - gözüküyorum eşim de + olduğu için iğne yaptılar kan uyuşmazlığından . Eve gelip ehliyete bakınca + gördüm yapılan iğne zarar verir mi bebeğe ??