a-b1 Bebeğim aralıkta doğacak. Güvenli uyku için yatağında battaniye, uyku arkadaşı vs bulunmaması gerekiyormuş. Sizler uyurken ne giydirdiniz nelere dikkat ettiniz? Uyku tulumunda nelere dikkat etmeliyim
Mervesoku a-b1 benim kızımda aralık doğumluydu.. ben kundak yapıp ince battaniye ile sonra normal battaniye örtüyordum. Yeni doğan olduğu için üzerini açamıyordu sıkıntı olmuyordu yani yüzünü falan kapatamıyordu..
mcansu a-b1 merhabalar benim oğlumda Aralık’ta doğmuştu mühim olan ev içi sıcaklık bu yüzden yatacağı odaya termometre alın bu dereceyi nemi falan gösterenlerden ortalama sıcaklığa göre giydirin mesela ben yorgan kalın battaniye falan kullanmadım uyku tulumu uzun kollu zıbın içine ince pijama takımı 40ından sonra 2-3 aylıkken çorapsız yatırdım hep 2tog soğuk zamanda bile yetti bize
Minigiim-vebenn52 a-b1 benimki ocakta doğdu penye battaniyeyle kundak yapıyordum üstüne de nohut battaniyesini ya da pufy battaniyesini örtüyordum Giydikleri de zaten iki kat üst ve alttı evin sıcaklığına göre değişiyor vücut ısısını ölçüyordum 36 37 normal 37 üstü çıkarsa inceltiyordum kıyafetlerini
Ecekrk a-b1 uyku tulumunun togları var hatta LCWa girip uyku tulumu diyip herhangi birine tıklayınca görsellerde hangi tog hangi sıcaklıklarda kaç kat giydirilmeli ve gösteriyor mesela ılık bir evde 1 yada 1.5 tog bir uyku tulumu yeterli oluyor ama soğuk bir yerde 2.5 tog gerekiyor gibi hatta mesela 16 derecede 1tog giyiyorsa işte içine zıbın giymeli vs diyede gösteriyor
Fundaaaaa a-b1 uyku tulumu kullanmadım bebekken hiç ilk aylar yarım kundak kullandım yada ev sıcaklığı yüksek olduğu için ince müslin ile örttüm hep.