İkinci doğumum sonrası devlette taktırdım tek başına koruyuculuk sağlıyomu ki arada prezervatif kullaniyoruz yoksa geri çekilme ile oluyo acaba geri çekilme olmasa kazayla hamile kalır mıyım tam koruyuculuk yok galiba memnun olan yada olmayan varmı tüplerimi bağlatmadım bazen keşke bağlatsaymışım diyorum bide adet düzensizliği filan yapiyomu