Elcin-Meryem 😔😔 bir anlık boşluğuma geldi çok üzüldüm gözlerim doldu okuyunca.. gece uykum gelse bile uyumazdım o meyvenin hangisi olacağını merak ederek.. sabah ilk işim babasına söylemek olurdu sevinirdik. O hafta onun ismi hep atıyorum, kiraz bebek, çilek bebek vs vs. Olurdu. Ayyy noldu böyle atlatmıştım aslında ama cidden boşluğuma geldi. Offff