Rukiisss Kızlar şuan 27+4üm 28. haftada kan uyuşmazlığı iğnesi vuracaklar devlet hastanesinde randevum 10 Eylül’de yani 29. Haftaya girmiş olcam sizce sıkıntı olur mu daha erkene randevu yoktu sırada vermiyor sadece randevu
Abbasova_gunay Rukiisss ben yaptirdim 28haftada doktor 34olmam gerektiğini soyledi birde bebek oldukda bu sonra kanina bakılicak benimle ayni olsa yok olmasa yine iyne yapilicak dedi doktor
atarliFrida Rukiisss kan uyusmazligi ignesi icin randevuya gerek yok ki. Baska doktor yok mu gidin yazsinlar igneyi sonra gidip kendiniz eczacilar birliginden alip acilde vurduracaksiniz
CansuAkbas Rukiisss bir çok kez yaptırdım 2. Gebelikte 28. Haftada yapılıyor ama daha öncesindede kanamammolduğu için 28. Haftaya kadar 3 kez olmuştum Devlette herhangi bir ücret ödemedim
atarliFrida Rukiisss benim ilk gebeligim. 6. Hafta gibi bi lekelenmem oldu o zaman bi yaptırdım. Bunun icin coombs testi yapiyorlar zaten once. 28de de coombs testiyle tekrar yaptim
Rukiisss atarliFrida devlet takipliyim doktor 28 olunca gel yaparız dedi ben randevu aldım ama 29. haftama denk geliyor onu sordum sıkıntı olur mu 29. haftanın ilk günü olması