Merhaba anneler sizde durumlar nedir.. benimle aynı haftada olanlar varmı☺️ son 3 gün sonra kızıma kavuşuyorum inşallah ❤️ biraz tedirgin biraz heyecanlıyım ne kadar da 3. Doğumum olsa da sanki ilk doğumum olacakmış duyguları yaşıyorum.. hepimizde sağlıkla kucağımıza alalım