Serpilmas stres yapma guzelim her bebek , her anne bir degil mesela benim karnimda cok cikmadi ama saglikli olsun varsin cikmasin onemli degil bi yemek yiyince karnim sisiyor oda uemek var icimde aradan 2-3 saat sonra geri iniyor 😃 daha yolumuz uzun elbet hareket edecek , elbet karnimiz belli olacak o yuzden stres yok 🐣