_Nazendeem kivanc11 ben dün yaptım adet 6 Eylül negatif çıktı belim ağrıyor umudum pek yok negatif olunca erken mi davrandım bilmiyorum 24 de akıntıyla beraber pembe kan gördüm bi kere oda tek daha gormedım nasip
-37- QueenMomm kaset testte çıkmaz henüz değil mi?benimde bat 3 te ondan soruyorum.moral bozmamak adina
QueenMomm Ftrhn umarım bir umutla beklediğimizi Rabb im bizlere en kısa zamanda en güzeliyle nasip eder..🥹🌸🤲🏻
Ftrhn QueenMomm amin canım inşallah 🌸🫠🫠 önceki gebeliklerimde de adete benzer ağrılarım oldu adet oldum kesin dediğim günleri hatırlıyorum
busr3734 beyzagrdg evet sık idrar var bende de ama geçen hafta daha cokdu şimdi okadar değil kasik agrisi 4 5 gündür var bazen batma gibi oluyor bazende hafif ama hep hissediyorum
beyzagrdg busr3734 yaptım negatifti dün minnakkurabiyeler sayfasına sordum çatlamadan 14 gün geçmesi gerekiyor dedi bana
Szrbkt beyzagrdg bende minik kurabiyelerin önerdiği ovülasyonu kullandım bu ay ilk defa.yarın 14.gün ama bugün yaptım yine de negatif 😔