Arkadaşlar ben ikinciye hamileyim ,ilk oğlum hasta oldu burnunu temizlerken burun aspiratoruyle cok fazla icime cektim sonra kalbim sıkıştı şimdide korkuyorum acaba hamileyim bebeğime zarar verdim mi diye. Hamilelikte cocuğunun burnunu temizleyenler sizinde oyle oluyor mu hamileliği bir zarari var mi cok nefesimizi icimize cekmek