Bugraefekan Bence önce maşllah diyelim canım Hayır çok şükür hata da yok şeker yüklemsii yaptırdık çok şükrü ondanda sorun çıkmadı sağlıklyz Baştan belli doktormz biraz iri bir bebek haftasındn 2,3 hafta önde gidiyor dedi ve halen öyle gidyrz Maşllah de Her bebeğin bünyesi bir değil!