Hcrndgn sana kim iyi gelecekse ve yardımı dokunacaksa o kalsın. Ben annemi istedim eşimde kalmak istedi iyi de oldu. Gece bebek ağlarken annem ona baktı eşim beni wc ye kaldırdı yataktan kalkmak çok zordu çünkü. Kvalidem de gelmişti ama nemrut suratıyla bütün enerjimizi çekti zaten ona kal demezdim annem varken. Kalsaydı bile bi halta yaramazdı aptal aptal dolanırdı.