Ozlemmmmm 36+4gunluguzbugun ilişki sonrası kasiklarimda ağrı oluşmaya başladı sanki bebegin kafası bacaklarımın arasında gibi yatınca ve oturunca oluyor sadece ayaktayken bisey yok daha önce hiç belim ve kazıkların böyle agrimamisti
Eliyuss Ozlemmmmm ilişki sonrası normal bence. Sancı gelip giden birşey . Sizin yatarken ve otururken oluyor diyorsunuz . Eğer ağrı gelip gidiyorsa dk tuttun . Kaç dk bir sancı geliyor
Bergamot Ozlemmmmm doğum sancısı ayağa kalkınca geçen bir şey değil canım. Bele ve alt taraflara vuruyor ama o sancıyı başka bir şeyle karıştırma ihtimaliniz yok. Çok şüpheye düşerseniz bir kontrole gidersiniz 😇
Ozlemmmmm nurkaya_11 ilk gebeligim sezeryandi hiç şansım falanda olmadı o yüzden bilemiyorum daha erken diyede korkuyorum
nurkaya_11 Ozlemmmmm bebeğinizin kilosu yerindeyse ve nefes alma da problem olmazsa hiçbir sıkıntı çıkmaz allahin izniyle
Ozlemmmmm Eliyuss sancı tam.olarqk nasıl bisey onu anlayamıyorum şuan sanki gaz sansici gibi bisey var makat kısmında baskı hissediyorum karnım taş gibi
nurkaya_11 Ozlemmmmm önemli olan sancısını hangi sıklıkla geldiği yalancı sanci olma ihtimali yüksek çünkü 10 dkkaya bir şiddetli ağrı yanlız düşerse doktora gitmenizi öneririm
minnie11 Regl sancısının daha güçlü hali, bele vuruyor ve belirli aralıklarla meydana geliyor. Mutlaka anlarsınız diye düşünüyorum