Merhabalar, 33. Haftalık gebeyim. 26. Haftada başlayan damarda darlıktan dolayı kilosu geri bebeğimin. Her hafta nst ve kontrole gidiyorum. Geçen hafta 240 gram almıştı şaşırmıştık. Bu hafta az alabilir demişti doktor. Bugünkü kontrolümde gördük ki hiç almamış. Haftaya kadar zaman geçmicek bana şimdi. Alımı durdu mu acaba? Böyle bebeği bi hafta hiç kilo almayanlar oldu mu? :(