Bu 2. Gebeliğim. İlk gebeliğim normal doğum oldu. Bu gebeliğimde özel bir beklentim yok doğumdan. Nasıl olacak az çok tecrübe ettiğim için sanırım. Şimdi sorum şu; Van da lokman hekim hayat a gittim ama hastane koşulları hiç iç açıcı değildi bina eski vs. Doktordan memnunum. Ama araştırmaya gidip rastgele doğursam da olur diye düşünmeye başladım. Maddi açıdan sıkıntı değil ama gerekli mi gerçekten özele gitmek emin olamıyorum. Normal doğum için doktordan ziyade ben çabalıyorum ya, önemli mi sizce mi bu?