Esraydnn Kızlar 24 günde bir adet görüyorum ve az miktarda geliyor, kaç aydır böyle ve hamile kalamıyorum, acaba yumurtam olgunlaşmıyor mu diye düşünmeye başladım, bu durumu yaşayan bilgi sahibi olan var mı?
Mrvsmt2502 Esraydnn 21 -35 gün arası regl döngüsü olması normal canım stres yapma kendine . Ovülasyon takibi öneririm
Elif-ada- Esraydnn Cnm benimde kürtajdan sonra dongum çok kısaldı 22/23/25 gibi ve dongum kisaldigi için yumurtlamamda sağlıklı olmuyordu ben 2 ay önce hayıt tohumu kullandım 2 aydır dongum 26)27 güne çıktı ve bu ay randevu aldım Dr kontrlune gidicem sende ihmal etme
orkidemm_ Esraydnn yumurta olgunlaşması demek yumurtanın belirli olgun yumurta boyutuna gelip ve çatlaması demek mesela benim doktora gitmeden önceki aylar yumurtlama olmuyordu yani olgunlaşmadan yumurtam ben adet oluyordum fakat bunun miktarla ilgisi yok yani az adet olmanız rezervinizle ilgili olabilir
Esraydnn Mervekaram22 yumurta olgunlaşmadan adet olunmaz yani öyle mi? Ay bir yerde okudum artık kendim için ne düşüneceğimi şaşırdım ya
Elif-ada- Mervekaram22 Cnm yeterince yani hamile kalmak için istenilen buyuta ulaşmadan catlaya biliyor buda hamileliğe engel ve adet oluyorsun
Esraydnn Mrvsmt2502 önceden böyle değildi zaman aralığım, iki kürtajım oldu kürtajdan sonra son 4 aydır düzenli ilişkiye rağmen hamile kalkamıyorum ben de sebep arıyorum kendimce 🙁
Cigdm725 İlk önerim kafaya takmamak kafana takarsan asla olmaz yaşandı denendi kafaya takmadın mi yumurtlama günlerini takip et normal hayatına devam et 😊 olur bir şekil Ben bazı 29 günde bir adet bazı 30 günde bir adet oluyordum ortalama 14.gun ile 16. Gün arası yumurtlama günü oluyordu mesela öyle bir yerden takip yapabilirsin uygulamalardan
Esraydnn Cigdm725 takip yapıyorum ve düzenli ilişkiye dikkat ediyorum sırf günü kaçırmamak için, yine de neden olmuyor anlamıyorum halbuki 2 düşüğüm var
Esraydnn Elif-ada- yumurtlamanın sağlıklı olmadığını doktor kontrolüyle mi öğrendin peki canım? Doktor böyle mi dedi
Elif-ada- Esraydnn Evet cnm ya yeterli boyuta ulaşmıyor yada kist oluyormuş 2 ay önce Dr gittiğinde 4 ay önceden kalma kistin olduğunu söyledi
Esraydnn orkidemm_ peki yumurtayı olgunlaştırmak için tedavi mi gördünüz doktor nasıl bir yol izledi şuanki durumunuz nedir ?
orkidemm_ Esraydnn ilaç kullandım yumurta uyarıcı ilaçlar anca o şekilde istenilen boyuta geldi fakat gebelik olmadı şuan hala tedavi görüyorum