Nevrie Gul26 ben kestirdim, zaten uzundu bide daha 9 ay dayanamam dedim. Tabi kimseye söylemedim annemler falan hâlâ bilmiyor 😁
Ftmnr765 Gul26 Açıkçası bende çok kararsız kaldım ama burası aşırı sıcak ve çok uzadı dayanamıyorum aartmanda kuaför var müsait zaman da çağır saçımı kestirmeye geleceğim dedim bugün yarın kestiririm bende
Nevrie Gul26 söylemede bir sakınca yokta aynı tepkileri alıcağımı bildiğimden susmayı tercih etim diyelim 😄 ve şu an 33 cu haftadayım iyi ki diyorum çünkü hamilelikte gerçekten hızlı uzuyor inandım 😁
Ceylin-009 Ay aslan burcuna gelmiş cumartesi ve pazar kesilirse çabuk uzuyormus ondan yarın kestircem ben
irser Allahin gucunu kudretini bu kadar hafife indirgememek lazim sac kesilince omur kisalirmis cani veren allahtir alan da sac bas bunlar hurafe
Gul26 irser Dimi bende öyle düşünüyorum ama bu çevre işte insanı Düşünmeyeceği şeyleri bile düşündürtüyor
irser Gul26 ben de kestirdim haberim yoktu hamileligimde ömrünü ben bicmiyorumki sonucta 🤣❤️❤️ allaha guvenin icinizi ferah tutun her sey guzel gider insallah sag salim kucaginiza alirsiniz insallah
Edsn Gul26 valla ben de ikilemde kaldım saçlarım aşırı da uzadı ama yapacak bir şey yok doğumdan sonra kestireceğim artık
esra_1824 Gul26 bende inanmıyorum boyatma tehlikeli olabilir belki ama ben 1ay olcak kestireli dogumuma az kaldı rahat ederim dye kestirdim hicbisey olmaz saçmalık bence
Damyavuz Gul26 Bende inanmıyorum inanmak istemiyorum ama hep deriz ya büyüklerimiz biliyor bir bildikleri vardır diye kestirmiyorum. Ama o kadar uzadıki saçım kuaförüm bile şaşırdı artık kafama ağırlık yapıyor
Gul26 Damyavuz İşte şu düşünce olunca ikilemde kalıyor insan 3 ay var daha dayanabilir miyim bilemiyorum ya