Nutellamm Tüp bebek beta hcg 4500 boş gebelik olabilir mi neye göre boş gebelik olur bugün bir arkadaşım aklıma soktu korkuyorum 🥹
Maviss718 Nutellamm kesen görünmüştür betayla boş gebelik belli olmuyor canım ultrasonda bebek olmayınca oluyorda daha erken zaten 6-9 haftalar arasında kalp atışını duyabilirsin korkma birşey olmaz.
Gamze_dn Nutellamm Bos gebelikte normal hamilelik gibi her belirtiler olur ve betada yuksrlir 6 .ve 7. Haftaya geldiginde kese gozukur ama ici bostur.Sen kendjn anliyamazsin bos gebelik oldugunu