MerveeAa Kalan herkese sağ salim sağlıkla kolaylıkla doğumlar nasip etsin rabbim bebeklerinize en doğru zamanda kavuşun inşallah 🫶
br2023 MerveeAa Sağol cnm Allah razı olsun sağlıkla büyüt bebişini❤️🤲🏻Bizde 39+2 olduk daah beklemedeyiz açılma fln bişi yok arada sancı oluyor onlar da yalancı sancidir🥲
MerveeAa br2023 benimde yoktu kontrol için gittik Nts yi beğenmedi doktorumuz riske atmaya gerek yok gelişimi tam dedi yatış verdi ertesi gün bir baktım kollarımda bebişim 🥰 en doğru zamanda gelir inşallah sizinde