schiphol Meliha09 ben de şaşırmıştım bi an 😂 Biraz kilolu hamile kalındıysa sizin gibi sanırım zaten kilo çok alınmıyor herhalde ama 45 kilo ile hamile kalıp 15 kilo alanla bir olmuyor bu orantı, sağlıkla kucağınıza alın inşallah 💓
Minnaksever Meliha09 kilo alımı az olduğunda ilk aylarda kilo verilmiş oluyor genelde onu söyleyin de kötü hissetmesinler 😁 ben de 17 hafta +2 devam ilkinde 16 kilo almıştım ikisinde de başlangıçta vermedim
Meltemm21 Meliha09 29+4 haftalık hamileyim 73 ile hamile kaldım şuanda 72-73 arası gidip geliyorum ama ilk haftalar 4 kilo verdim onları geri almışım
tuba6006 Meliha09 37+2 deyim ve +12 kilo ile devam ediyorum inşallah 13 kilo ile tamamlarım 38+5te sezeryan günü verdi doktorum.