Kızlar iyi akşamlar 10 temmuzda kimyasal gebelik geçirdim çok silik bir çizgiyle öğrenmiştim hcg 15 di hiç yükselmedi 1 gün sonra ztn kanamam oldu 2 ye düştü 2 3 gün sonra doktor adetinle sıfırlanır demişti şu an hemen hemen 2 hafta oldu ama 5 6 gündür bende soğuk soğuk terleme mide bulantısı halsizlik falan var kimyasal gebelikte parça kalmıyormuş ama bunlar neden bende var anlayamadım aradan da epey zaman geçti normal mi bileniniz var mı