Elif7723 Merhaba 12 haftalık hamileyim başımın ağrısından ölüyorum aranızda parol içen varmı sakıncalımı
Ecekrk Elif7723 parol içiliyor hatta doktorum günde 3 taneye kadar içebilirsin demişti ama doktoruna sormadan iç demek doğru değil bence
Merve-metin Elif7723 benim doktorum ağrıdan duramazsan eğer sadece 1 tane parol içebilirsin demişti gün içinde canım eğer çok şiddetliyse bi acile gidip hastaneden serum taktırman daha sağlıklı olacaktır
hanlnim Parol içebilirsiniz bende doğum doktoruma sormuştum günde 4 tablete kadar çıkabilirsin demişti bana. Geçmiş olsun şimdiden umarım çok sık yaşamazsınız baş ağrısı🙏🏻