Benimde göz çevremde şakaklarımda ve dudak kenarlarımda inanılmaz bir egzama vardı, pul pul dökülüp kaşınıyordu kızarıyordu denemediğim krem kalmadı en son çözümü travazolda buldum zararlı mı bilmiyorum ama çok iyi geldi tamamen geçti. 2 günde bir sürüyorum hala