[silindi] Doğum sonrası korse kullandınız mı, memnun kaldığınız bir ürün veya marka var mı acaba kullanmayı düşünüyorum hemen doğum sonrası
Sumeyyeky [silindi] sezaryen doğum yaptım ilk günden itibaren roll marka korse sardım çok memnunum tavsiye ederim
Cemre44 Sezeryan doğum yaptım doktorum 5.günden itibaren kullanabilirsin dedi ben 10. Gün başladım. Markası owli. Çok güzel sarıyor
seddackr Benim doktorum ilk 1 ay önermiyorum rahmin toparlanması için rahatça hareket etmesi sallanması lazım dedi. Her doktor farklı bir şey mi söylüyor?