Selocan12 Eszr Ben kan verdim daha adete 7 gün vardı 4153 çıktı hala kese yoktu bir hafta önce gittim hem kese hem kalp atışını duydum
Endoplazmik Eszr 4 5 binlere kese görüldü benim. Keseden sonra hcg bakmamış dr 1 hafta sonrası için çağırdı kalp atışına ben de heyecanlıyım sali günü ins duyarim:)
lilyum_ Eszr beta değerimi bilemiyorum çünkü en son 4+2 de kan verdim 548 çıktı 4+6 da gittim keseyi gördüm. 6+2 de hem bebegi gördüm hem de kalp atışını duydum çok şükür
Eszr Selocan12 betanız çok yüksekmiş reglinize 7 gün varken bu kadar yüksek çıkmış olmasına şaşırdım doktorunuz ne dedi peki rabbim kucagınza almayı nasip etsin