Nckl Herkese merhaba, 5+4 günlük hamileyim. Bugün sanıyorum ayaklarımı üşüttüm biraz da süt içtim vs derken gazım oluştu. Kasığıma anlık ağrı vuruyor gazdan olabilir mi böyle bir durumla karşılaşan var mı
myangelson Nckl olabilir o gaz sancısı var ya o gaz sancısı çok fena birşey 🥲 ayaklarınızı belinizi karnınızı sıcak tutun. Ayaklarınızın altına sıcak su torbası koyabilirsiniz ben öyle olduğu zaman yapıyorum iyi geliyor.
Nckl myangelson Korktum bi an ilk defa böyle bi an sancı girdi çıktı derken gerçekten korktumm bugün sütü fazla kaçırdım ben de o da gaz yapıyor ondan da olabilir gibi geldi
myangelson Nckl olabilir süt bana da çok gaz yapar laktozsuz süt iyi geliyor bana. Gaz sıkıntısına maden suyu iyi geliyor çoğu zaman ama bazen ters tepip daha çok sisiredebiliyor 🥲
12betul Nckl soğuk süt gaz yapar soğuk ise gaz ama ilk haftalarda o kaşık ağrısı da normal ama elinizden geldiğince üşütmeyin 😇