Kızlar 33 haftalık gebeyim her seferinde farklı doktora randevu almak durumunda kaldım çünkü sürekli devam etmek istediğim doktorun hastalari çok yoğun o yüzden randevu bulmak sıkıntılı evet doğumda kim nöbetciyse o doktor giriyo takibinde olduğun doktorun olmayabilir şans işi ama sorum şu yani her seferinde birinde muayene olmak ve sonlara yaklaşıyorum artık ne gibi sıkıntı olur yada sizler nasıl yapiyosunuz aynı doktorla