Kze ilk bebegıme yenıdogan 2-3 tane almıştım prematüre olmasına rağmen 1-2 hafta gıydı eve taburcu olunca sonrasında hep 0-3 aya gectık yanı yenidoğano fazla almak gereksız. Suankı bebegıme 1. Tek hastane çıkışını yenıdogan alıcam gerısını 0-3 ay alıcam az büyük gelseler bıle 1-2 haftaya olurlar🌸