Annelik_yolunda Arzu501 emzirme eğitimine gittiğimde 15 dakika sağ 15 dakika sol göğüs olarak verilsin demişti. yani 30 dakikalık emzirme süresine yaklaşırsanız yeterlidir
kindacute Arzu501 yeterli sayıda çişli bez alıyor musunuz ve kilo alımı yeterli mi ona bakılıyor diye biliyorum
Gamze_dn Arzu501 cnm doydugunu nasil anlarsin en basiti cisini yapiyormu gunde 3 4 5kez .Onun disinda 20 dk emzjrsen bile yeter .Kilosuda uygunsa haftasina sknti yok
Arzu501 Annelik_yolunda yani gündüzleri sürekli emmek istiyor emiyorda. Sadece karnına bişey gidiyomu acaba diyorum. Kendimde çok beslenen biri değilim
Annelik_yolunda Arzu501 emmesi iyi . Hatta zamanla kilo alımı artar diye ümit ediyorum. Ama siz yinede doktor kontrollerine gittiğinizde bir doktorunuza tekrar danışın