esengl03 Kizlar hic baktinizmi bilmiyorum oksaparin icerigine ben baktim 2 gun once domuz mukozasindan falan yaziyordu mecbur da kullanmak zorundayim aklima geldi de sizlere sorim dedim sonucta muslumaniz ya
E_Duha esengl03 bende kullanıyorum ama hiç bakmadım içeriğine yani baksamda bişey değişir miydi Allah biliyor tabiki gönül istemez ama 3 düşükten sonra şuan güzel giden bi hamileliğim var 32. Haftamdayım ilaç sayesinde napardım bilmiyorum ama rabbim biliyor niyetimizi..