Nazooo1 Merhaba arkadaşlar gebeliğimin 6+3 günündeyim yarım saat bir alışveriş bile yapsam bel ağrımdan duramıyorum ve devamında belimin ağrısı sol bacağıma vuruyor var mı aynısını yaşayan 😞
Nurakdas- Nazooo1 ben Şuan 15 haftadayım senin gibi ilk haftalarımdan beridir feci şekilde bel ağrım oluyor sırtı ağrım yan taraflarım aşırı batıyor ağrıyor yani özellikle yatarken bazı hamileler bu şekilde geçiyor maalesef 😕
Melisa2907 Nazooo1 18+3teyim ve benimde bazen dayanılmaz bel ağrım ve sırt ağrım oluyor. Ancak uzanınca geçiyor. Yoksa ne mumkun yarım saat ayakta kalamıyorum, yemek yaparken bile eğilip bükülüyorum sürekli. Umarım çabucak geçer bu durum🫠🥹🫶🏻
Sevil2706 Nazooo1 ilk haftalarda ağrı olması çok normal fazla ayakta kalmamaya bakın dinlenin geçer inşallah 🙏💐
Mucize-1 Nazooo1 doktor bana eğilip yerden bise alırken dizlerini kır al dedi belini eğme dedi ben namazi bile oturduğum yerden kılar oldum artık faydasını gördüm öyle yapınca birde çok yurumemeye dikkat edin
Nazooo1 Nurakdas- Umarım en yakın zamanda geçer 😞 sizde sağ Salim kucağınıza alırsınız inşallah cinsiyet ne acaba belli mi 🥰
Nurakdas- Nazooo1 amin inşallah cümlemizin ☺️haftaya bakıcaz ama genelde erkek bebeklerinde bu şekilde bel ve sırt ağrısı olduğu söyleniyor
Baby_ygt Nazooo1 oğluma hamileyken hiç bel ağrısı çekmedim şuan doktor kıza benziyor dedi bel ağrısı çok çekiyorum bel gamzelerim agrıyo bacağıma vuruyo
Sevo0606 Nazooo1 26 haftadayız ben hamile değilken de bel ağrısı sorunum vardı şimdi oturunca ağrıyor ya ayakta olcam ya uzanacağım
Mucize-1 Sevo0606 doktor fıtıktan olabilir demişti bana sizde fitikmi var acaba ama bna söylediğini yapınca agrim geçti sukur
Mucize-1 Sevo0606 oo hamileyseniz ona bisey yapmıyorlar banda öyle dedi varsa dedi ben bilerek yok dedim ama dediğim gibi dizlerini eğil öyle al biseyi