mcansu Flora_bebek ev bakmaya geldiğimizde gezerken görmüştük o tarafı biraz uzak kalıyor bize aslında eşimin işi o tarafta
mcansu Flora_bebek ayy bildirimi görmemişim ben aynen biliyorum o tarafları ondan da ev bakmıştık komşu olabilir miyiz 😅 burda sıkılmaya başladım doğru düzgün bir ortamım çevrem olmayınca
Flora_bebek mcansu Bende aynıyım inan kızımla çok sıkılıyoruz pek kimsemiz yok seninle yakın mıyız pek bilmiyorum buralar da olsan iyi olurdu 😂😂
mcansu Flora_bebek hem da nasıl iyi olurdu çok yakın değiliz ama araçla çok uzakta değiliz 😬😅 kızın ne kadarlık benim oğlumda aynı çok sıkılıyor anne arkadaşım yok okula gitmek istiyorum diye 3 yaşına girecek
mcansu Flora_bebek aynen yaşları da yakınmış güzel olur çocuklar için de 🌸 bu askeriye var biliyor musunuz yeşilyurtta kara kuvvetleri hava falan bir arada lojman kafe vs var
Bekdemir mcansu Halil İbrahim Akmana gidiyorum 22+3 teyim. Çok memnunum. En başta özele de gittim gözde hastanesi. Tavsiye etmiyorum. Ben de aydınlıyım izinlerde aydında 2 kez özele gittim. İçim daha rahat ediyor.
mcansu Bekdemir ne kadar güzel 🌸 Halil İbrahim Akman hangi hastanede peki Aydın’e geçtikçe bende Medinovaya gidiyorum hep
Bekdemir Eğitim araştırma hastanesinde. Süreci çok iyi yönlendiriyor. Benim eşim de asker biz de hiçbir yer bilmiyorduk bayağı doktor gezdik. Doğumu da burada olursam aynı doktorda düşünüyorum. ☺️
mcansu Nurnur2 yakınız Eğitim araştırmaya gidiyorum ama açıkçası ne özelde ne devlette çok içime sinen bir doktor bulamadım burda bu en son yenidoğan olaylarından sonra da tamamen devlete yöneldim Ceyla hanım var gerçekten güleryüzlü pozitif ilgili bir kadın Ya siz
Nurnur2 mcansu siz dışarıda oturuyorsunuz değil mi? benimde öyle 3 farklı hastane de 3 doktor doktora gittim şimdi de Fatih yiğit e randevu aldım artık belirli bir doktorum olsun istiyorum
mcansu Nurnur2 arkadaşım da Fatih hocada doğum yaptı 1 ay önce memnun kalmıştı Biz lojmanda değiliz ama yakınız o tarafa Çilesiz diye geçiyor Zaten eşim jandarma benim o lojmanda sanırım karacı ve havacılar var
Nurnur2 mcansu aynen kara ve havacılar var Randevu aldım Fatih beye enfeksiyonum var karın ağrım sık sık oluyor o yüzden önümüzdeki hafta için boşluk kolluyorum normalde 4 aralık a randevum