arnka_mommy
Ben gebelikten öncede kullanıyordum ilaç. Yaklaşık 10 yıl oldu. Bazı dönemler yükselmediği için damardan alıyordum. İnanın daha iyi oluyor. Şu an ilaca devam ediyorum. Aynı zamanda takviye yapıyorum. Dut pekmezi ve siyah üzüm bana iyi geliyor. Her sabah aç karna pekmez yiyorum kahvaltıda kuru üzüm yiyorum. Pekmezi sade yiyemediğim için içine fındık rendeliyorum. Demir eksiği sebebi farklı olabilir. Bana süt ürünleri çay kahve kola yasak. Aşırı düşürüyor değerlerimi. Siz de bir süre ara verin deneyin. Sabahları sadece peynir yiyorum, bir bardak çay içiyorum onları bırakamadım ama azalttım. Süt demir eksikliğinin en büyük sebebi. Pekmez ve kuru üzüm başlayın bebek içinde sağlıklı. İnşallah en kısa sürede toparlarsınız.