
10 gün bir gecikme var 2 gün gecikmeyle beta 1492 7 gün sonra beta 3382 doktorlar karın ultrasonnda keseyi göremedi Vajinal de baktığı dış gebelik olabilir ama küçük bir kese görünüyor dedi tam emin olamıyorum dedi şöyle bir görüntü var sizce kızlar bu durumu yaşayan oldu mu betam sağlıksız ilerliyormuş
5+4 haftalığım son adet tatine göre