Merhabalar.Şuan son adet tarihime göre 8 haftalığım ama 1 hafta önce gittiğim doktor randevumda kesenin göründüğünü ama bebeğin görünmediği söylendi.Alttan muayenede göründü bebek ama kalp atışını duyamıyoruz ve doktor alttan muayenede kan akışının görünmediğini söyledi.Böyle bebeklere 1 hafta şans veriyoruz dedi.Böyle bir durum yaşayan var mı beni bilgilendirebilir misiniz lütfen