Halime5947 38 haftamızı doldurduk dün doktor muayenemde 3 santim açılmam çıktı ve ntsde sancım çıktı tahminen ne zaman doğum olur yardımcı olur musunuz
Icon-sevo3 Halime5947 4 cm açıklığım var hala doğurmadım😅 düzenli sancınız yoksa açılma ilerlemiyor hemen o yüzden belli olmaz ne zaman doğuracağınız , inşallah çok oyalanmadan , kolayca alırsınız bebeğinizi kucağınıza.
Dilek_04 Halime5947 maşallah ne güzel açılmanız var 39+2 oldum açılma hiç yok açılma için ne yapabilirim. Siz ne yaptınız
Halime5947 Icon-sevo3 ntsde sancı çıktı ama ben hissetmiyorum birşey nasip bakalım bekliyorum bi yandan artık bitsin istiyorum eski enerjimi istiyorummmmm😂
Fatos01 Icon-sevo3 39.2 benimde 3 santım açılma var doktor eve git ne zamanki 10 dk bir yerinde duramıyon o zaman gel dedi ve gönderdi sancım falanda yok açıkçası pazar günü doktorum olmadığı için ekstra birşey yapmıycam bende dinlenicem eğerki bebekt dediğimi yaparsa gelmezse pazartesi sabah 6 gibi su içinde yarım saat oturup bol bol yürüş yapıcam sonra tekrar sıcak su ki açılma devam etsin sıcak su baya açılmaya yardımcı oluyor
Icon-sevo3 LinamAsyam evet yeterli açıklık ve devamlı sancı yoksa bekletiyorlar. Doktoruna göre de değişiyor gerçi kimisi de suni sancı ile doğumu gerçekleştirmeyi teklif ediyor, size de bağlı. Ben beklemek istediğim için bekledim yoksa 39 haftada doğum yaptırmayı teklif etmişti benim doktorum da.
Icon-sevo3 Fatos01 bende her gün yapıyorum. Sıcak sya oturup, yürüyüş ve egzersiz yapıyorum. Ama zamanı var heralde, kendi ne zaman gelmek isterse o zaman gelecek yoksa salı günü yatış yapıcam kesin , suni sancıyla doğurmak için.
Fatos01 Icon-sevo3 sağlıkla kucağımıza alırız inşallah ne zaman gelmek isterseler o zaman gelsinler onlar işide kolay değil o minnacık bedenleriyle zorlanıyorlardır banada çarşambaya gün verdi hayırlı olsun hakkımızda 🌸