Minnikpatates kaçıncı haftadasınız bilmiyorum ama yine de çok normal değil.Mesela benim ilk gebeliğim de sadece sağ ayak bileğim ve sağ elim şişiyordu meğerse protein kaçağı gebelik zehirlenmesi ve yüksek tansiyon yaşıyormuşum.Şimdi 30+2 deyim bu kez de sol elim ve sol ayak bileğim şişiyor ve değerlerim çok düşük çıkıyordemir ve kan eksikliği çıktı damardan takviye alıcam ayrıca tansiyonum da yüksek çıkıyor.O yüzden yiyip içtiklerinize mutlaka dikkat edin ve doktorunuza danışın.