40+3 üm tüm gün düzensiz sancılar vardı kasılma olmadı sadece belden alt karnıma gelen ağrılar.
Akşam 6 dan sonra 5-6-7 dakkada. Bi gelmeye başladı gene düzenli değil çok ama aralıkları baya kısaldı çok canım yanıyor. Ama kasılma yok sancı geliyor nefes alıp veriyorum sonra gidiyor. 4 gün önce doktora gittim 3 cm açıklık vardı. Nişan da gelmişti zaten bir kaç gün önce.
Sizce şuan hastaneye gitmeli miyim yoksa acele mi ediyorum?