gulcingulcin bizde 33+3 üz. Yani hemen hemen aynı şikayetler bende de var. 30 dan sonra bi anda ağırlaştım gece uykusuzlukları, bi anda gelen mide bulantısı, ödemler, yatamama kalkamama, çoğu zaman kabızlık afedersiniz. Benimde 2.gebeliğim ve ilkinde belki de 36 37 den sonra bu şekilde zorlanmaya başlamıştım. Bu çok erken oldu ya