aden026 34+1 iz son birkaç gündür kasıklarımda çok fazla batma hissi hissediyorum yani baskı var.. böyle bir durumda acile doktora gitmemiz gerekir mi sizce yani yaşayan kişiler var mı? Normaldir diye düşünüyorum ama çok rahatsız ediyor gerçekten :(