Arkadaşlar hamileyim 14+2 günlükken kontrolümde bebiş 15 haftalık cıktı sekerimden dolayı. Endokrin ve kadın dogum doktoru cok darlıyor. Açlık mutlaka 100 altı tokluk 140 altı olmalı. Yalan yok kaçamaklarım var. Ama tokluk cok nadir yüksek cıkıyor. Ama aclık hic düşmüyor. 110-106-109 gibi ilerliyor. İnsüline 6 dozla başladım suan 20 doz vuruluyorum ama yine değerler böyle. Her sabah canım sıkılıyor. Nolur bana denenebilecek seyler söyleyin. Diyetisyene de gittim diyetisyen listesine uyunca sekerim fırlıyor.