Merhabalar Gen testim sonucu pıhtılaşma problemim olduğu için hem ecopirin hem oksapar 4000 kullanıyorum ama iki,üç gündür pembe leke tarzında akıntım var.Acilde muayene oldum progestan iğne yaptırdım ve kanama alanı var denildi.İğneden sonra bugün de devam ediyor daha önce böyle bir durum yaşayan var mı