Benim de hamileliğimde fark ettiğim bişey oldu safra kesesi çok fazla taş vardı ama sancıları dayanılacak gibi değildi zaten kötü bir hamilelik geçiriyordum bir de safra olunca hastanede yatmak durumunda kaldım. Hamileliğin 4. Ayında ameliyata aldılar 2 kez ameliyat geçirdim şu an 8. Aydayız çok şükür herşey yolunda yine de yediklerime dikkat ediyorum bakalım Rabbim ne gösterecek benim doğunca.