Lilbaby Nasıl gidiyor hanımlar. Bugün kontrolüm vardı. 32+1 iz kızımla. 1907 gr 43cm boy dedi doktorum. Birdahakine 15 gün sonra görüşelim daha sonra 10 günde 1 dedi. Nst ye başlayacağız artık dedi. (Hiç bir bilgim yok 😂 aydınlatırsanız sevinirim) Sizde kontrol sıklığı nedir? 15 gün önce makat gelişti bugün normal doğum pozisyonundaydı ama yine dönebilir suyu iyi ve henüz alanı var dedi. İnat etti pozda vermedi ☺️ Sizlerdee durumlar, hazırlıklar nasıl 🥰
Shrydn Lilbaby bende 32+1 haftadayım dun kontroldeydım. Oğluşum 2600 qr 45 sm olmuş. Kilosu beni endişelendiriyo. 31 haftada gıtmişdim 2100 qrdı. Haftaya 500qr alıyosa nlcak bu işin sonu
Kubraislekyay Lilbaby bizde 31+1 iz 30. Haftada gittik beyfendi koluyla yüzünü kapattı o kadar uğraştık yüzünü göstermedi küsmüş bize 😂 1700 gr 46 cm dedi bize suyu iyi dedi ama hiç artık şu10 günde bir gelin falan demedi bizde sormayı unuttuk ne zaman gelelim diye 😂 nstye bağlandık herşey güzel yolunda dedi
Mrvkoz Lilbaby bizde 32 haftalığız iki kiloyuz 43 cm iz 🙈 baş geliş pozisyona girmiş cok şükür Ama bana daha nst den fln bahsetmediler 2 hafta da bir geleceksn artık dedi
Nursen21 Lilbaby 32+4 günlük oldu Haftaya randevu için arayacaklar bakalım nasıl geçecek Bebeğim enson dönmüştü durumu iyiydi ama şimdilik 🤷🏻♀️ Bu defa gidince artık dahada belli olacak durumu Ve bende son hazırlıklarımı yaparım inşallah
Acaralp Shrydn benimde 32+2 de 2450 ve 46 cm boyu vardı bende endişeleniyorum valla çok iri olur mu acaba Dİye🐣
fitmom Geçen hafta 32+1de 2050 gram idi oğlum. Baş aşağı dönmüş sevindim :) bana da 15 günde bir geleceksin dedi.
Lilbaby Mrvkoz İnşallah tekrar dönmezler ☺️ Allah nasip ederse normal doğum çok istiyorum. Kısmet artık ☺️
Busra37 Lilbaby bizde 32+2 deyiz. 30.haftamda gittiğimde nstye bağladı benim kasıklarımda az ağrı var diye vede herşey normaldi çok şükür benide 15günde bir çağırdı cuma günü gideceğiz inşaAllah 😊