sena_arslan1
Benim hamileliğimin ilk 4 ayında kaşıntı çektim doktora gittim ürtiker dedi. Hamilelikten kaynaklanıyormuş sonra geçti çok rahattım. Şimdi 33+1 haftalığım iki gündür tekrar kaşıntılarım geri geldi. Kolestaz normalde avuç içi ve ayak tabanından kaşıntı başlıyormus genelde öyle kaşıntı oluyomus benim genelde yüzüm yanaklarım boynun kollarim kaşınıyor kabariyo. Yine ürtiker gerimi geldi acaba diyorum. Pazartesi günü doktor kontrolüm var sorucam