Dfnsyn Merhabalar 🌸 ikili test yaptırmadan önce 11+2 de fetal dna vermiştim çok şükür temiz çıktı. Doktorum da çarşamba günü için ikili teste çağırdı, sizce yaptırayım mı ikili testi de 🙏🏻
Merve-metin Dfnsyn fetal DNA temiz çıktıysa neden 2liye çağırdı anlamadım herkes 2li 3lü testi yaptırmamak için fetal DNA’ya yönleniyor sen doktoruna söyledin mi fetal dna temiz çıktı yaptırdım diye canım
Mom168 Dfnsyn fetal yaptırmışsınız zaten ikili test ne alakaymış Genelde ikilide risk çıkınca fetal DNA yapılır kesinliği ikili testen yüksektir
Nura1997 Dfnsyn ne gerek varki ? Benim doktorum istersen direkt ikili 4 lu ugrasma genetik analiz ver demisti. Tabi pahali olunca , ikili yaptirmak zorunda kaldim. Yani ikili istemesi biraz sacma bence
Kocamananne Dfnsyn ben hem Zeynep Kamil hastanesinde hemde Hisar hastanesinde takipliyim devletteki doktorlar ikisi ayrı şey yaptır kesinlikle dedi fetal DNA da bakılanla ikili teste bakılan farklı yani Dfnsyn
Dfnsyn Merve-metin doktorumuz ikiliden sonra yaptırın demişti, o şekilde tavsiye etmişti. Ama biz önce yaptırmak istedik ve yaptırdık. Temiz çıktı diye haber vermedik henüz.
Dfnsyn Mom168 doktorumuz 2 liden sonra yaptırın demişti. Biz önce yaptırdık, haber vermedik erken yaptırdık diye
Merve-metin Dfnsyn doktorunuza haber verin mutlaka temiz çıkmış sonuçta tekrar yaptırmanıza gerek yok hiç
Dfnsyn Mom168 ben de öyle düşünüyorum randevumuza gidelim orda söyleyelim hem de gitmişken bebişimizi görürüz
Drfatma Yaptırmanıza gerek yok ki ikili, ben de fetal DNA vermiştim ikili riskli çıkınca şükür temiz geldi üçlü dörtlü yapmamıza gerek yok dedi doktorum da sadece AFP istemişti nöral tüp defekti fetal dna da bakılmadığı için
Drfatma Dfnsyn evet kan verdim Mom değeri hesaplandı yine ikili üçlü testteki gibi yani risk değeri hesaplandı