Canım ben de bugün 36+0 oldum. Sanırım 32 veya 33′ten beri bu ağrıyı ben de yaşıyorum. Temizlik yaptıktan sonra başlamıştı. En son kontrole gittiğimde doktora ya bu ağrı geçmedi, ağır temizlik yapmamla ilgisi olabilir demiştiniz ama daha da arttı dedim. Ultrasonla baktı ve kafasının ağırlığından dolayı bunu yaşadığımı söyledi. Zaten sonrasında bizimkinin kafasının da biraz büyük olduğu ortaya çıktı 😅🥲
Bu arada ben özellikle sordum doğum kanalına vs girdi de ondan mı diye hayır dedi bana. Doğum pozisyonunu erken haftalarda alıyorlar ama doğum kanalına girmesi 36 sonrasında oluyormuş. Yani alakası yok kanalla senin şu an.
Tavsiyem yatarken bacağının arasında mutlaka yastıkla uyu. Bacaklar arasında mesafe kalınca rahat ediyorsun. Ben bacağımı kendim sağa sola açmak istersem ya da yürümek istersem o zaman acıyor, o ayrı 😭