mrymozn erken gebelik testimi yapmıştınız, ben regl olmam gereken günde test yapmıştım çıkmamıştı, ertesi günün gecesi flashla zor görünecek kadar bi çizgi vardı, kuruma çizgisidir zannedip atmıştım, 1 hafta bekledim, baktım regl olmuyorum, ondan sonra yeniden yapmıştım ☺️